بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


آقای مجیدی؛مذاکره با مدیرعامل پرسپولیس خودش جرم بزرگی محسوب میشود!
 این مطلب مخصوص اعضا می باشد

برای مشاهده این گونه مطالب باید با نام کاربری خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.

اگر عضو سایت هستید لطفا از طریق فرم زیر وارد شوید:

نام کاربری:
رمز عبور:

اگر عضو سایت  نیستید توسط فرم زیر میتوانید به سرعت ثبت نام کنید:
نام کاربری:
رمز عبور:
تکرار رمز عبور:
ایمیل صحیح و معتبر:
کد تصویری را وارد نمایید:
نام (اختیاری):
وب سایت (اختیاری):
جنسیت (اختیاری):
مرد        زن عدم نمایش
تاریخ تولد (اختیاری):
روز ماه سال
عکس/تصویر پروفایل شما(اختیاری):
ای دی یاهو (اختیاری):
شماره تلفن(اختیاری):
شهر(اختیاری):
توضیحاتی درباره خود (اختیاری):

نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت3:28---5 مهر 1391
این استقلال 7 از کجا اومده!

نکنه از این دخترهای عاشق مجیدیه که فکر میکنه چون فرهاد زنش را طلاق داده میاد خواستگارش و میتونه زنش بشهپاسخ:آرههههههههههههههههههههه!!!!


ساعت1:24---5 مهر 1391
راستی یادم رفت نظرمو درباره سطر اول این پست بگم

برادر من!این را خیلی واضح و شفاف بهت میگم.نتیجه گرفتن این استقلال بسیار خطرناکتر از عدم نتیجه گیریشه...این تیم پاکه...مقدسه...از اولش هم همونطور که از اسمش پیداست مستقل بوده ولی با تداوم وجود این آقاهه(خدا نکنه) ارزش های این تیم از بین میره،شخصیت های محبوبی که تا سال ها(مثل حجازی) میتونن شان استقلال را با شخصیت و کاریزمای خاصشون حفظ کنند مثل فرهاد ازمون دورتر و دورتر میشن..دلسردتر میشن و بدتر ازهمه اینکه تمام اینها وقتی اتفاق می افته که شال گردن آقای غیرقابل پیش بینی هم در چشم برهم زدنی سرخ و سفید و زرد و بنفش و ...میشه اون وقت هی بگو فرهاد چه فایده؟

بابا بفهمید نتیجه نگیریم و این آقاهه همین الان بره ما بریم دنبال سرنوشت خودمون خیلی بهتره تا اینکه ببره و بمونه و هر روز حرصمون بده و به احساسات ما بی اعتنا باشه و آدم حسابمون نکنه و هر روز مغرورتر و پرافتخارتر! از دیروز بشه(توجه داشته باش این آقا فقط در ظاهر ما و استقلال را شریک افتخارات احتمالیش میدونه و در واقع فقط به فکر زرق و برق دادن بیشتر به کارنامه خودش و بالا بردن قیمتشه...شک نکن)ولی فرهاد...بخدا یه چیز دیگه است...این پسره حرف نداره...جون میده واسه اسطوره شدن و بزرگی (هم بزرگی خودش هم استقلال مون)خداکنه شرایط جوری پیش بره برگرده آمیییییییییییییییییییییییییییی ییییییییین
پاسخ:شما از فوتبال و آمار و ارقام و افتخارات کسب شده تیم استقلال و مربیان آن اطلاعاتی دارید! شما که یک مربی را با برگزاری 7 بازی که اتفاقا با توجه به شرایط دیگر تیمها عملکرد بدی نداشته را به چالش کشیده اید،مطمئن هستید فوتبال را کاملا دنبال می کنید! در این پیامتان کلی تناقص وجود دارد و اگر بخواهم روزانه وقتم را برای دادن جوابهای از این دست بگذارم که بدبخت میشوم و دیگر انگشتی برای تایپ کردن نمی ماند!!!!!!!!


ساعت1:03---5 مهر 1391
آقای امیر خادم نوشته هاتو تو استقلال جوان می خونم...راجع به شما طور دیگه ای فکر می کردم!لازمه چند مورد روشن بشه برای امثال شما که عشق یه خودخواه مغرور کورتون کرده فقط اینو بگم استقلال با قلعه نویی به هیچ جا نمیرسه ...مطمئن باش

1- فرهاد درمورد واعظ فقط گفت او فرد مفیدی برای ورزش است...همین، ولی به زعم فتح اله زاده و شماها این یه جمله ساده یعنی فحاشی و توهین به حاج فتل و اس اس؟!حاجی با واعظ مشکل داره،چه ربطی به فرهاد داره؟ فرهاد باید روابطشو با هماهنگی فتل تنظیم کنه؟

2-انتظار دارید فرهاد در جواب خبرنگاری که از او می پرسد به پیشنهاد پرسپولیس چه جوابی دادی؟بگیره خبرنگاره رو کتکش بزنه یا بگه گفتم فکر می کنم یا بگه آره قبول کردم؟!شما جای فرهاد بودی چی می گفتی؟حرفایی میزنید بخدا...بعدهم کی منت گذاشته رو سرما (رویانیان تو مصاحبش گفته :به فرهاد زنگ زدم و گفتم بیاد پرسپولیس،مجیدی همش میگفت من استقلالی ام،من این را فهمیدم که او عاشق استقلال است... ) حالا شما بگو این وسط فرهاد چی گفته مگه؟هرچی که ما ازش انتظار داشتیم رو در جواب رویانیان گفته.غیر از اینه؟
شما وقتی کل مطلب بنده را تخواندید من به شما که چشم بسته در مورد عقاید من اظهار نظر می کنید چه بگویم!؟ دقت کنید این چند سطر قسمتی از ادامه مطلب همین پست هستش! اگر شما عاشق استقلال و هوادارانش هستید اصلا نمی بایست با مدیرعامل تیم رقیب در خصوص پیوستن به پرسپولیس صحبتی می کردید و اگر هم صحبتهای شما دوستانه بوده نباید آنها را رسانه ای می کردید و حالا هم که آنرا اعلام کردید نباید منت قبول نکردن پیشنهاد پرسپولیسی ها را بر سر هواداران استقلال می گذاشتید!
3-هوادار استقلال میدونه که دلیل رفتن فرهاد پول نبود،البته تیام هم نبود...به قول حاج فتل-که دوروز پیش سر حب و بغض نسبت به واعظ کاپیتان(فرهاد) را پولکی خونده بود!- این از آن مباحثیست که ده سال دیگر مشخص می شود!(این جمله فتل درسته نه اون اراجیف قبلیش) وگرنه همانهایی که به قول شما آن روزها اصرار و التماس میکردند فرهاد نره امروز اینطوری اسمشو فریاد نمی زدند!صداش میزنند چون دوسش دارن وگرنه کدوم هوادار بازیکن پولکی را دوست داره.غیر از اینه؟!

4- خیر ،در قهرمان نشدن اس اس هواداران همه چیز را بر قضا و قدر نگذاشتند کور که نبودند.همه می دیدیم آرش و میلاد و شریفات چه توپهایی را خراب میکردند که اگه یکی از اونا گل میشد الان هیچ کس جرات نداشت کاپیتان رو شماتت کنه! منتهی مهاجمین بی دقتمون خوب پشت فرهاد قایم شدند.(حتی تا الان!)

5-ما فرهاد را صدا میزنیم چون میخواهیمش... اومدنش دست آقاهه است دیگه اختیار زبونشو که داره...بابا بذارید لااقل به این بهانه چندوقت یه بار حرف دل عزیز دلمونو بشنویم.اینم نمیتونیم؟

مصاحبه عمو اصغرتون هم بذارین در کوزه آبشو بخورین...تا حالا عاشقش بودم ولی با جبهه گرفتن علیه فرهاد فهمیدم حاجیلو هم عوض اینکه زبان برنده هوادار باشه فکر منافع خودشه.کاش الان تو استقلال پست نداشت اونوقت حرفاش خوندن

داشت اصغر سابقا باتعصب!

در پایان همه و همه (من شما قله نویی فتل اصغر حسن حسین و... یه واقعیتی رو خیلی خوب لمس می کنیم: جنس محبوبیت فرهاد با همه آنهایی که تا کنون در استقلال بودند(حتی ناصرخان) فرق میکنه...این یکی رو مطمئن باش هوادارا یه لحظه هم تنهاش نمیذارن...بدجوری هواشو دارند،این یه واقعیت شیرین برای دوستداراشه و یه حقیقت تلخ برای قلعه نویی و سایر دشمنانش.

راستی امیر خادم پارسال که برای استقلال جوان آنطور متعصبانه مطلب می نوشت کجاست؟










پاسخ:سلام. آقا پسر بنده تا دومین بند سطرهایپیام شما را خواندم و چون متوجه شدم بدون مطالعه مطالبم برای خودت نظر دادی و اصلا معلوم نیست داری میری یا میایی،حرفی در برابر نظر شما ندارم. شما هنوز فرق دوغ و دوشساب را نمی دانید و فکر میکنید امثال بنده دنبال حمایتهای بی چون چرای قلعه نویی و قلعه نویی ها هستیم!یه مگاهی به مطالب و نظرات گذشته این وبلاگ بی انداز و ببین در زمان سرمربیگری مظلومی بنده چگونه حمایت می کردم و حتی جوای موافقان امیر قلعه نویی را چطوزی می دادم. آقا پسر اشتباه گرفتی! هر وقت احساس کردی طرفدار استقلال هستی نه اشخاص بیا تا باهات به بحث و تبادل نظر بپردازم! طرف حتی به خودش زحمت نداده ادامه مطلب را بخونه یا چند تا مطلب پایین تر صفحه اول را نگاهی بی اندازه، بعد آمده در مورد ذهنیت و تجزیه تحلیلهای بنده قضاوت می کنه! فرهاد مجیدی کیه؟!قلعه نویی کیه!؟استقلال جوان چیه!؟واعظ آشتیانی کجاست!؟ اینجا فقط در مورد یک هدف مشترک و یک نام صحبت میشه و انهم استقلال است و مابقی همه وسیله هستند برای رسیدن به قله های افتخار.لذا هر شخصی را احساس کنم مانع از حرکت چرخ تیم محبوبم باشه از وی انتقاد میکنم.حسن و حسین هم نداره!


امیر خادم
ساعت18:07---4 مهر 1391
علی فتح اله زاده گفت: هواداران تیم استقلال باید فهیم و نکته سنج باشند مگر فرهاد مجیدی چه کسی است، مجیدی تمام محبوبیت خود را از باشگاه استقلال دارد و هیچ مشکلی ندارم که وی توسط هواداران در ورزشگاه تشویق شود بهتر است هواداران تیم فوتبال استقلال تحت تأثیر جو ورزشگاه قرار نگیرند.
در مورد نتایج تیم استقلال در این فصل افزود: تیم فوتبال استقلال در این نیم فصل نتایج خوبی را نگرفته است اگر ما دیدار عقب افتاده خود را در لیگ مقابل پیکان پیروز شویم می توانیم به صدر جدول نزدیک شویم این نوید را به تمام طرفداران تیم استقلال می دهم که تیم استقلال در این فصل لیاقت قهرمانی را دارد و در همه حالت حق با هواداران است.
وی در مورد درگیری لفظی با واعظ آشتیانی خاطرنشان کرد: هیچ اتحادی بین فرهاد مجیدی و واعظ آشیتیانی وجود ندارد آن دو خیلی با هم فرق دارند اگر واعظ آشتیانی خیلی راست می گوید به تیم خود برسد که در لیگ 6 تا گل می خورد فقط از این ناراحت هستم که فرهاد مجیدی به اردوگاه دشمن رفته است آنها می خواهند از محبوبیت مجیدی سوء استفاده کنند ما از محبوبیت کسی نمی ترسیم فرهاد مثل پسر خودم است از بچگی با تیم استقلال بوده است از زمانی که وی در کرج برای ما بازی کرده تا زمانی که توسط من به لیگ های اروپایی راه یافت.
فتح اله زاده اظهار داشت: فرهاد مجیدی نباید اجازه می داد تا آنها با او چنین کاری کنند من بخاطر مشکلات خانوادگی به مجیدی اجازه دادم از تیم استقلال برود من خیلی از دست او ناراحت بودم و می خواستم دیگر فرهاد را به تیم استقلال بر نگردانم اما من چنین آدمی نیستم و در صورتی که در نیم فصل دوم جای خالی داشته باشم فرهاد را به استقلال خواهم آورد.
وی درباره حضور عنایتی در استقلال در نیم فصل گفت: هنوز حضور عنایتی در تیم استقلال صحت ندارد این موضوع به نظرسرمربی تیم امیر قلعه نوعی برمی گردد و او است که تصمیم می گیرد.
مدیرعامل باشگاه استقلال تهران درباره شرایط مالی استقلال هم اضافه کرد: تمام سعی و تلاش خود به کار می گیریم که بتوانیم برای تیم استقلال پول جور کنیم تا این مشکلات مالی اش حل شود


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 4 / 7 / 1391برچسب:بزرگی استقلال,فرهاد مجیدی,امیر قلعه نویی,هواداران,امیر خادم, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com